خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

چطور بهترین رنگ لاک را انتخاب کنیم؟

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

لاک درست مانند زیورآلات یا کیف دستی یک اکسسوری می باشد و مثل همه اکسسوری های دیگر باید با چهره، سبک و لباس پوشیدن هماهنگی داشته باشد. اما در میان این همه رنگ های مختلف چگونه رنگ مناسب را انتخاب کنیم؟ چگونه به دام اشتباهات سلیقه ای نیفتیم و لاکی را انتخاب کنیم که با فصل، استایل، شخصیت و لباس های ما همخوانی داشته باشد؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوالات در این مطلب خانومانه با ما همراه باشید.

 

چطور بهترین رنگ لاک را انتخاب کنیم؟


لاک قرمز

لاک قرمز لاکی کلاسیک است که اکثر خانم ها عاشق رنگ آن هستند زیرا دست را زیبا، شیک و خاص نشان می دهد. این رنگ لاک با لباس مشکی بسیار زیبا می شود. اگر رنگ رژ لب هم با رنگ لاک یکسان و به رنگ قرمز انتخاب شود بسیار جذاب خواهید شد زیرا معمولاً رنگ لاک و رژ لب قرمز باید با هم همخوانی داشته باشد تا شیک تر شود.

یک ترفند ساده: برای آن که تداوم لاک قرمز روی ناخن ها بیشتر شود، ابتدا یک لاک پایه (پرایمر) بزنید و سپس روی آن دو لایه لاک قرمز بزنید.

 

لاک های تیره رنگ

منظور از لاک های تیره، لاک های قهوه ای، بنفش یا قرمز مایل به مشکی است. تمامی متخصصان آرایش ناخن معتقدند که رنگ های تیره دست ها را زیباتر نشان می دهد. این رنگ ها را باید با لباس روشن مانند لباس سفید یا خاکستری استفاده کرد. برای آرایش چشم ها هم باید از رنگ های تیره مانند تن رنگ های قهوه ای، شکلاتی یا شرابی و بادمجانی استفاده کنید.

 

لاک های اکلیل دار

این مدل لاک برای موقعیت های خاص یا شب نشینی ها و جشن ها مناسب است. این لاک با لباس های تابستانی همخوانی زیادی دارد و حس شادی و نشاط می دهد. لاک های اکلیلی را می توان یا به صورت تنها بر روی ناخن استفاده کرد و یا یک لاک کلاسیک استفاده کنید و سپس روی آن لاک اکلیلی بزنید.

 

لاک مشکی

لاک مشکی را باید با احتیاط استفاده کرد و نباید آن را در هر موقعیتی، هر زمانی و با هر لباسی روی ناخن زد. این لاک توجه را زیاد به خود جلب می کند و ممکن است تصویری از ما به مخاطب بدهد که دقیق نیست. مثلاً اگر این لاک را با لباس مشکی استفاده کنید ظاهر و چهره ای ناراحت از شما به مخاطب می دهد. در نتیجه باید حتماً این لاک را با لباس رنگی و شاد استفاده کنیم. 

ترفند ساده: لاک مشکی بهتر است روی ناخن های کوتاه و مربعی شکل استفاده شود. اگر ناخن هایتان بلند است هرگز از لاک مشکی استفاده نکنید.

 

لاک هایی با رنگ طبیعی

زنانی که رنگ لاک را دوست ندارند و در عین حال می خواهند زیبا باشند ترجیح می دهند از لاک هایی با رنگ شفاف، بژ روشن، کرم یا صورتی استفاده کنید. مزیت لاک های طبیعی این است که می توان آن ها را در محل کار، شب نشینی یا هر موقعیتی دیگری استفاده کرد زیرا با همه لباس ها همخوانی دارند. تن رنگ های صورتی به همه پوست ها می آیند در حالی که تن رنگ های بژ بیشتر به پوست های تیره تر می آید.

 

رنگ های شب تاب

لاک های شب تاب برای کسانی که پوست برنزه دارند بسیار مناسب است. این رنگ ها ترجیحاً در تابستان استفاده می شود برای سبک های ظریف و شاد استفاده می شود. این لاک ها را هم بر روی ناخن دست و هم ناخن پا می توان استفاده کرد.

علاوه بر لاک هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، می توانید از فرنچ مانیکور هم استفاده کنید. فرنچ مانیکور دست ها را بسیار زیبا جلوه می دهد و مثل لاک های طبیعی برای همه موقعیت ها مناسب است و البته با رنگ پوست های مختلف نیز زیبا است.


ایده های زیبا برای طراحی ناخن به همراه آموزش تصویری در سایت خانومانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی