خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۹ نکته اساسی برای آرایش سریع اما زیبا!

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

آیا می خواهید وقت کمتری را صرف آرایش صورت کنید؟ معمولا پاسخ اکثر خانم ها به این سوال مثبت است. بسیاری از خانم ها از این که مدت زمان طولانی را جلوی آینه صرف آرایش کنند خسته می شوند. در این مطلب خانومانه به نکاتی اشاره می کنیم تا به کمک آن ها متوجه شویم که چگونه می توان تنها با چند حرکت قلم و کمی مهارت، در مدت زمان کوتاهی چهره را آرایش نمود. نکاتی که در ادامه بیان می شود برای آرایش حرفه ای و گریم نیست، بلکه نکاتی کلی برای آرایش زیبا را توضیح می دهد.

با استفاده از سایه ی چشم با تن رنگ گرم، کشیدن خط چشم و رژ گونه چهره تان شاداب و سرحال به نظر خواهد رسید. برای داشتن چهره ای زیبا تا آن جا که امکان دارد باید آرایش طبیعی باشد. هر چه آرایش به رنگ پوست طبیعی شما نزدیک باشد زیبایی شما بیشتر است. آرایش های پر رنگ و سایه های پر از اکلیل چهره را پیرتر نشان می دهد و زیبایی را از بین می برد.

 

9 نکته اساسی برای آرایش سریع اما زیبا!


نکات اساسی برای آرایش سریع اما زیبا!

۱- پاک کردن صورت: قبل از شروع هر نوع آرایشی، ابتدا پوست را تمیز و مرطوب نمایید. این کار را می توانید از طریق دستمال مرطوب پاک کننده آرایش یا ژل شست و شوی صورت انجام دهید. پاک کننده ی آرایش را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملا به درون پوست نفوذ کند و در همه نواحی به طور یکنواخت پخش شود. توجه داشته باشید که نباید از صابون دست برای پاک کردن صورت استفاده کنید. زیرا صابون باعث خشک شدن پوست می شود و آرایش روی صورت پوسته پوسته می شود.

۲- با استفاده از کرم مخصوص کبودی دور چشم، میزان این کبودی ها را کاهش دهید. از کرمی استفاده کنید که بتوان بر روی آن آرایش کرد. کانسیلرهای متنوعی در بازار وجود دارد که به راحتی تیرگی و سیاهی دور چشم را می پوشانند.

۳- از پنکیکی با رنگ مات استفاده کنید تا به خوبی روی پوست قرار بگیرد و رنگ پایه آرایشتان را تشکیل دهد. ابر پنکیک را به خوبی روی پودر آن بکشید و سپس از مرکز صورت به سمت بیرونی ابر را حرکت دهید.

۴- سایه ای را که انتخاب کرده اید فقط بر روی پلک متحرک خود بزنید. از زدن سایه های غلیظ و براق خودداری کنید.

۵- خط چشم مشکی رنگ را بر روی مژه های بالایی بکشید. دقت داشته باشید که خط بسیار نازک باشد و قسمت انتهایی آن کمی به سمت بالا برود. 

۶- ریمل را روی مژه ها بکشید. سعی کنید که ریمل روی مژه ها خیلی غلیظ نباشد به خصوص اگر از رژ لبی استفاده می کنید که رنگ تندی دارد.

۷- استفاده از رژ لب با تن رنگ قرمز، به خصوص برای کسانی که رنگ موها و چشم هایشان مشکی است، چهره را بسیار جذاب می کند. پیش از این نیز در مطلبی تحت عنوان کدام رژ لب بیشتر به من می آید؟ به ترفندهایی برای انتخاب بهتر رنگ رژ لب اشاره کردیم.

۸- روی رژ لب کمی رژ مایع با همان تن رنگ بمالید تا درخشندگی لب ها بیشتر شود.

۹- گونه ها را با استفاده از رژ گونه زیباتر کنید. تن رنگ نارنجی چهره را بسیار زیباتر و شاداب تر نشان می دهد.


برای جذاب تر بودن، ترفندهای زیبایی پیشنهاد شده در سایت خانومانه را از دست ندهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی