خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

ظاهری جوان تر فقط با چند ترفند ساده مد

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۸ ب.ظ

مد و زیبایی فقط برای افزایش اعتماد به نفس و زیباتر نشان دادن ظاهر ما نیست بلکه گاهی کمک می کند تا بدون هیچ دشواری فقط با استفاده از چند ترفند ساده مد، چند سالی جوان تر به نظر برسیم. شما هم دوست دارید جوان تر به نظر برسید؟! در این مطلب سایت خانومانه به شما ترفندهایی را می آموزیم که بدون جراحی زیبایی یا بوتاکس به این آرزو دست پیدا کنید و جوان تر شوید.

 

چند ترفند مد برای جوان تر شدن ظاهرمان

 

پوشیدن رنگ های شاد و کنار گذاشتن رنگ قهوه ای

با گذشت زمان، پوست درخشندگی و رنگ خود را از دست می دهد؛ رنگ موها کدرتر از قبل می شود. این تغییرات طبیعی است و اصلا نباید نگران بود. زیرا با ترفندهایی که در انتخاب لباس وجود دارد می توانید دوباره آن درخشندگی و زیبایی را به دست آورید. به همین منظور، کافی است رنگ های شاد و زنده بپوشید؛ رنگ هایی مثل صورتی، زرد یا فیروزه ای بسیار زیبا و شاد هستند و به محض پوشیدن آن ها چهره ای جوان تر خواهید داشت.

 

مطلب پیشنهادی: مهم ترین ترفندهای آرایشی برای جوانتر شدن!

 

تن رنگ های متضاد بپوشید

هیچ استایلی زیباتر از این نیست که یک شومیز با رنگ فانتزی و زیبا بپوشید؛ به جای آن که رنگ هایی با تن مشابه را با هم ست کنید، رنگ های متضاد را امتحان کنید. برای مثل یک شومیز یقه V سفید و گشاد را با یک کت زیبا و یک شلوار جین پر رنگ با دمپای گشاد بپوشید. این سبک قدیمی شما را چند سال جوانتر نشان می دهد. رژ لبی با رنگ شاد و با نشاط می تواند زیبایی این سبک لباس پوشیدن را دو چندان کند. 

 

استفاده از زیور آلات مد روز

 

استفاده از زیور آلات مد روز

 

اگر از زیور آلات قدیمی استفاده کنید ظاهرتان را پیرتر نشان می دهید. گردنبند مروارید یا انگشترهای قدیمی ما را شبیه به مادربزرگ ها نشان می دهد و چهره را پیرتر می کند. در نتیجه سعی کنید که طبق مد روز زیورآلات استفاده کنید. برای مثال گوشواره های ظریف با اشکال هندسی یا زنجیرهای نازک و آویز بسیار زیبا و مد روز هستند. اگر رنگ زیورآلات با رنگ پوست شما هارمونی داشته باشد و به رنگ پوست بیاید، اثر جوان کنندگی جواهرها بیشتر می شود. قاعده کلی این است که زیورآلات نقره ای و سفید رنگ با رنگ های سرد همخوانی دارد و رنگ طلایی با رنگ های گرم هماهنگ می شود. البته این نکته را هم فراموش نکنید که مهم است بدانیم که چه زیورآلاتی به لباس ما می آید؟

 

داشتن سبک به جای ست بودن

برای آن که جوان تر به نظر بیایید باید به بعضی از جزئیات در لباس پوشیدن توجه داشته باشید. از پوشیدن لباس های دارای خز و سبک های قدیمی خودداری کنید. تیپ های اسپرت مثل پوشیدن کت، شومیز، کفش اسپرت می تواند ظاهر را بسیار جوان تر نشان دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی