خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدت زمان زیادی نیست که افراد متوجه فواید زغال برای پوست شده اند، ماسک زغال یکی از مواد موثر برای داشتن پوستی بدون لک و صاف است. زغالی که از آن صحبت می کنیم زغال فعال است و با زغالی که برای پخت و پز استفاده می شود متفاوت است. زغال فعال مصارف زیادی در زمینه پزشکی دارد و برای تصفیه هوا نیز از آن استفاده می شود. در این مطلب سایت خانومانه در مورد ماسک زغال و فوایدی که برای پوست دارد و چگونگی استفاده از آن با شما صحبت خواهیم کرد.

 

ماسک زغال، جادوی سیاه رنگ زیبایی

  • سایت خانومانه

ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلات بین افراد است، متخصصان می گویند ریختن بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در یک روز طبیعی است. دلایل متعددی می تواند باعث بروز این مشکل شود مانند دلایل هورمونی و استفاده از بعض داروها ولی اگر این ریزش ناشی از یک مشکل جسمی باشد نیاز به معاینه و درمان جدی دارد. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید و از خرید محصولات گران قیمت برای جلوگیری از ریزش مو نتیجه ای نگرفته اید پیشنهاد خانومانه را از دست ندهید.

 

درمان های طبیعی برای ریزش مو

  • سایت خانومانه

اگر به غذاهای دریایی علاقمند هستید و تا به حال از این ماهی برای پخت استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید و در وعده های غذایی خود آن را بگنجانید. ماهی سالمون را می توان به صورت بخارپز، خوراک، سالاد، ساندویچ و یا تنوری و سوخاری آماده کرد. این ماهی به دلیل چربی اشباع شده ای که دارد مانند ماهی تن برای افراد مبتلا به چربی خون و کلسترول مفید است. با این آموزش همراه سایت خانومانه باشید.

 

ماهی سالمون پنیری

  • سایت خانومانه

میوه ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده، ویتامین ها و مواد معدنی متفاوت هستند، خرمالو میوه ای بسیار مقوی و پر فایده است که شاید بسیاری از افراد از خواص آن آگاهی نداشته باشند. خرمالو را می توان به صورت های مختلف در سبد غذایی خانواده وارد کرد. به عنوان مثال از خرمالو می توان برای تهیه مربا، ترشی و کیک، دسر و شیرینی استفاده کرد. امروز سایت خانومانه برای شما ۱۷ خاصیت خرمالو را بازگو می کند، با ما همراه باشید.

میوه های قرمز معمولا در بین مردم طرفداران زیادی دارد. خرمالو میوه ای است که نه تنها طعم خوب و شیرینی دارد، بلکه یک منبع بسیار غنی از ویتامین های فراوان و مواد معدنی از جمله ویتامین A، ویتامین C، فسفر، کلسیم و آهن است و در درمان بسیاری از بیماری ها کمک شایانی می کند ولی میوه ای است که کمتر کسی آن را به خوبی می شناسد.

 

17 خاصیت خرمالو برای سلامتی

  • سایت خانومانه