خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

تابستان بدون طالبی شبیه به آسمان بدون خورشید است! اما انتخاب طالبی آب دار و خوش طعم بسیار مهم است. چطور می توان از درون طالبی خبر داشت؟ چگونه می توان این میوه تابستانی را به بهترین شکل آن خریداری کرد؟ خرید میوه هایی مانند هندوانه و طالبی یک شانس آزمایی است. از بیرون این میوه ها نمی توان تشخیص داد که آیا میوه ای خوب و خوش طعم است یا خیر. اما آیا باید برای انتخاب طالبی همیشه به شانس رجوع کنیم؟ نه هرگز! طالبی خوب را می توان تشخیص داد. در این مطلب خانومانه به ترفندهایی می پردازیم که به شما برای انتخاب بهترین طالبی کمک بسیاری خواهد کرد.

 

چگونه بهترین طالبی را انتخاب کنیم؟

  • سایت خانومانه

پوست تیره، گود شدن چشم، چهره ای خسته و …!!! عادت های زندگی، آلودگی و تغذیه نامناسب این مشکلات را برای صورت به وجود می آورد و چهره را بسیار نامناسب جلوه می دهد. چگونه می توان چهره ای داشت که خستگی آن کمتر باشد؟ در این مطلب خانومانه به چند نکته برای زیبایی بیشتر و محو کردن خستگی چهره اشاره خواهیم کرد.

 

با این 4 قانون، خستگی چهره را محو کنید!

  • سایت خانومانه

چشم های اکثر ما ایرانی ها رنگ تیره و مشکی دارد. اما برای آرایش چشم ها گاهی دچار تردید می شویم و نمی دانیم که چه رنگ سایه یا ریملی برای چشم هایمان مناسب است؛ به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مطلب خانومانه به ترفندهایی برای آرایش چشم های مشکی اشاره کنیم.

 

آرایش چشم های مشکی

  • سایت خانومانه

سیب زمینی آلفردو طعم و بافتی عالی و خوشمزه دارد. ترکیب آن با کالباس و سس مخصوص بسیار خوش طعم می شود. طعم سیب زمینی را اکثر افراد دوست دارند؛ در این مطلب خانومانه به نحوه پخت سیب زمینی آلفردو می پردازیم. این نحوه پخت بسیار خوش طعم است.

 

طرز تهیه سیب زمینی آلفردو

  • سایت خانومانه

خانومانه: از بین بردن چربی شکم بسیار سخت و دشوار است زیرا همیشه آخرین قسمتی از بدن که چربی از دست می دهد شکم است و این چربی های سرسخت تا آخرین لحظات برای از بین رفتن مقاومت می کنند. بنابراین ممکن است شما هم تمرینات و رژیم های مختلفی را برای خلاص شدن از شر آن ها امتحان کرده باشید، اما متاسفانه بیشتر آن ها نتیجه نمی دهد. اما… ناراحت نباشید! اکنون می توانید با نوشیدن معجون جادویی و شگفت انگیز زیر با این چربی های مزاحم خداحافظی کنید. مصرف این نوشیدنی قبل خواب چربی های شکم را می سوزاند.

 

خداحافظی با چربی شکم!

  • سایت خانومانه