خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تنها با ترکیب چند ماده ی ساده و قابل دسترس می توانید بالم لب های مختلفی را در طعم ها و رایحه های مختلفی در منزل بسازید. این بالم لب ها حتی گزینه ای بسیار عالی برای هدیه دادن خواهد بود. در این مطلب خانومانه فهرستی از دستورالعمل ها و آموزش ها ارائه شده است که با استفاده از آن ها به راحتی می­توانید بالم لب و براق کننده های محبوب خود را تهیه کنید.

 

ساخت بالم و براق کننده های لب در خانه

  • سایت خانومانه

خانومانه: آیا تصمیم دارید که طی چند روز آینده یک شام عاشقانه برای همسرتان تدارک ببینید؟! شام خوردن در کنار همسر خود واقعاً ارزش این را دارد که به بهترین شکل ممکن برگزار شود و احساس خوبی به هر دو طرف دست بدهد. به همین دلیل، باید تمامی تلاش های لازم را برای پختن بهترین شام برای کسی که دوستش دارید انجام دهید. به کمک توصیه های زیر، این شام را به شیوه ای عالی تهیه کنید.

 

شیوه های متفاوت آماده کردن شامی عاشقانه

  • سایت خانومانه

گرد و خاکی که روی فرش می نشیند یا لکه مایعاتی که روی آن می ریزد ما را مجبور می کند تا مرتب فرش را تمیز کنیم. اگرچه برخی از فرش ها بافتی دارند که پاک کردن آن ها آسان تر است اما برخی دیگر ظریف هستند و نیاز به استفاده از مواد مخصوص دارند. پاک کردن و تمیز کردن فرش با مواد طبیعی مثل سرکه سفید و جوش شیرین کار آسانی است؛ زمان آن رسیده که شما هم با مواد طبیعی فرش را تمیز کنید. در این مطلب خانومانه به چند ترفند برای پاک کردن فرش با مواد طبیعی اشاره می کنیم.

 

5 مادّه طبیعی برای تمیز کردن فرش

  • سایت خانومانه

این روزها مد شده است که خانم ها رنگ لاکشان را با رنگ لباس خود یکسان می کنند. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که از مد پیروی می کنید، باید تقریبا هر روز از یک لاک پاک کن استفاده کنید تا ناخن ها را تمیز کنید. اگر شما هم هر روز از لاک پاک کن صنعتی استفاده می کنید، باید بگوییم که به جای آن به راحتی با خمیر دندان می توانید این کار را انجام دهید.

 

پاک کردن لاک ناخن با خمیر دندان!

  • سایت خانومانه