خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خانومانه: وقتی دختر ۱۶-۱۷ ساله ای هستیم، برای آن که کمی بزرگ تر و بالغ تر به نظر برسیم آرایش می کنیم. اما از سن ۴۰ سالگی به بعد هدف ما تغییر می کند و به دنبال آن هستیم که ۱۰ سال جوانتر شویم. اما راه حل برای جوانتر به نظر رسیدن چیست؟! راه حل این است که باید آرایشی مناسب، طبیعی و سبک داشته باشید که چهره را زیباتر کند و عیب های پوست را بپوشاند.

 

مهم ترین ترفندهای آرایشی برای جوانتر شدن!

  • سایت خانومانه

تمامی پدر و مادرها دوست دارند که فرزندی مهربان داشته باشند و ترجیح می دهند زمانی که از سر کار بر می گردند فرزندشان در کنار آن ها باشد و با آن ها مهربانی کند. اما برخی از کودکان در بیان احساساتشان موفق نیستند و آن را بیان نمی کنند. از علت های این مشکل می توان به مشکلات عاطفی آن ها و کمبود عاطفه اشاره کرد. اگر فرزندتان احساسات خود را بروز نمی دهد، باید ابتدا مشکل او را دریابید تا بتوانید به شیوه ای صحیح به فرزند خود کمک کنید. اگر به فرزندتان عشق بورزید و او را درک کنید، رفتارهای اشتباه او می تواند خیلی زود از بین برود. به همین دلیل در این مطلب خانومانه چند پیشنهاد و توصیه عالی را ارائه خواهیم داد تا فرزندی آرام و مهربان داشته باشید.

 

چگونه فرزندی مهربان و آرام داشته باشیم؟

  • سایت خانومانه

خانومانه: جویدن ناخن عادتی ناپسند است اما در واقع کسانی که این کار را انجام می دهند هم از انجامش لذتی نمی برند؛ چه بسا آن ها خودشان هم بسیار از این موضوع ناراحتند. اما مسئله ی اصلی این جاست که هیچ دلیل روانشناختی مشخصی برای این کار وجود ندارد و تنها در شرایطی که فرد دچار استرس، تنش، نگرانی و عصبی می شود سراغ ناخن هایش می رود و شروع می کند به جویدن آن ها بدون اینکه حتی خودش متوجه شود. همچنین عده ای دیگر بر این باورند که این تنها یک عادت بد رفتاری است که در طی زندگی فرد شکل می گیرد و چندان به شرایط استرس زا بستگی ندارد.

 

آیا شما هم ناخودآگاه ناخن هایتان را می جوید؟

  • سایت خانومانه