خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

زنجبیل گیاهی است که طرفداران بسیاری دارد، منبع فوق العاده ای از انواع ویتامین ها و مواد معدنی با خاصیت قوی ضد التهابی و سرشار از آنتی اکسیدان. این گیاه خوراکی خوش عطر و طعم در پخت و پز، شیرینی پزی و حتی در طب بسیار پرکاربرد است. در ادامه سایت خانومانه روشی به شما پیشنهاد می دهد تا زنجبیل را به صورت جدیدی مصرف کنید. در این روش از آرام پز استفاده می شود.

 

طرز تهیه زنجبیل پرورده

  • سایت خانومانه

خانومانه: فویل آلومینیوم در آشپزخانه کاربردهای مختلفی دارد. پوشاندن روی برخی غذاها برای پختن و یا نگهداری طولانی مدت آن ها از جمله موارد استفاده آن می باشد. استفاده از این وسیله کاربردی هر روز بیشتر می شود. ورقه های نازک و انعطاف پذیر آن به راحتی شکل هر ظرفی را به خود می گیرد و کار را آسان می کند. در میان مهم ترین کاربردهای آن می توان به افزایش عمر نگهداری مواد غذایی اشاره کرد؛ زیرا مانند سدی عمل می کند که جلوی عبور نور، بو و باکتری را می گیرد و از طرفی باعث خشک شدن و جذب رطوبت غذا نیز نمی شود. از آلومینیوم برای پختن سبزیجات، ماهی و بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود. اما این ها فقط گوشه ای از موارد استفاده آن هستند. موارد استفاده ورقه های آلومینیومی یا فویل آنقدر فراوان و متنوع می باشد که مطمئناً از آن متعجب خواهید شد و حتماً از آن ها در کارهای روزمره استفاده خواهید کرد.

 

کاربردهای جالب فویل آلومینیوم

  • سایت خانومانه

هیچ کس دوست ندارد که موهای آسیب دیده داشته باشد؛ در دنیای امروز که همه چیز دشوار شده و کار زیاد باعث دغدغه مردم شده است، معمولاً زمان برای مراقبت از مو وجود ندارد. موخوره مشکلی رایج در میان افراد به خصوص خانم ها است. اما نگران نباشید! در این مطلب خانومانه می آموزیم که چگونه از این موخوره ها به راحتی و بدون کوتاه کردن موها رها شویم. ترفندهای عملی و آسانی برای این موضوع وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

 

4 توصیه برای رفع موخوره بدون کوتاهی مو

  • سایت خانومانه

هیچ چیزی آزاردهنده تر از این نیست که لکه های رطوبت روی دیوار خانه دیده شود؛ لکه هایی که برای سلامتی نیز مضر می باشند. رطوبت در بسیاری از خانه ها مشکل به حساب می آید، به خصوص در مناطق مرطوب که بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند. اما خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که به کمک آن ها می توان با رطوبت خانه مبارزه کرد. در این مطلب خانومانه می خواهیم به چند مورد از این ترفندها اشاره کنیم تا بتوانید از رطوبت و پیامدهای آن در امان باشید.

 

از بین بردن رطوبت خانه فقط با چند ترفند ساده

  • سایت خانومانه

خانومانه: لب ها یکی از فاکتورهای زیبایی روی صورت به حساب می آیند و این روزها اکثر خانم ها به دنبال داشتن لب هایی حجیم تر هستند. خوشبختانه ترفندهایی وجود دارد که می توان به صورت طبیعی لب ها را زیباتر و برجسته نمود. دارچین به دلیل داشتن خاصیت احیاکنندگی و محرک، خشکی های لب را نرم می کند و علاوه بر آن جریان خون را نیز بیشتر می کند و به این ترتیب لب ها را برجسته تر نشان می دهد. اگر لب های باریکی دارید و دوست دارید که بدون جراحی یا خرج کردن پول زیاد لب هایتان را حجم بدهید، باید بگوییم که مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. 

 

چگونه با دارچین لب ها را برجسته تر کنیم؟

  • سایت خانومانه