خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

برای کاهش ترک های روی بدن، علاوه بر این که باید به طور مداوم پوست را آب رسانی کرد، موادی را نیز باید استفاده نمود که باعث احیای پوست و تولید کلاژن می شوند. معمولاً ترک های پوستی روی شکم، سینه، بازو، باسن و ران ایجاد می شوند. این ترک ها زمانی ایجاد می شوند که پوست بیش از حد باز می شود و بافت های عمیق کلاژن می شکنند. این ترک ها بسیار رایج هستند و بیشتر در دوران بارداری اتفاق می افتند. البته کاهش شدید وزن در دوران نوجوانی نیز می تواند عامل بروز ترک باشد. ترک ها به رنگ سفید یا قرمز هستند و پوست را به گونه ای نشان می دهند که تصور می کنید پوست کمی زخم است. از نظر زیبایی نیز برای پوست مشکل آفرین است. امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار وجود دارد که این ترک ها را می پوشانند. اما باید گفت که خوشبختانه داروهای طبیعی نیز برای از بین بردن ترک ها وجود دارد. برای کاهش این ترک ها، باید هر روز پوست را آبرسانی کنید. از طرفی باید آب زیاد بنوشید تا داخل بدن نیز همیشه رطوبت کافی داشته باشد. ورزش نیز یکی از راه ها برای سفت شدن پوست و کاهش ترک ها است. در این مطلب خانومانه می خواهیم به راه های طبیعی برای از بین بردن این ترک های پوستی اشاره کنیم.

 

6 داروی طبیعی برای از بین بردن ترک های پوستی

  • سایت خانومانه

آیا شما هم دیده اید که گاهی عسل شکرک می زند و بلورهای ریز کوچکی درون آن شکل می گیرد؟! عده ای این عسل را خیلی نمی پسندند و در واقع ترجیح می دهند عسل را به همان شکل طبیعی اش یعنی زلال و شفاف مصرف کنند. در این مطلب خانومانه قصد داریم به این موضوع بپردازیم و توضیح می دهیم که چگونه این بلورهای ریز درون عسل شکل می گیرد و با چه ترفندی به سادگی می توانید عسل خود را به حالت اولیه برگردانید.

 

عسل کریستالی و رفع بلورهای کریستالی آن

  • سایت خانومانه

انار علاوه بر داشتن دانه های ترد و آبدار ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. پیش از این در مطلبی به خواص جالب انار اشاره کردیم. خوردن انار شاید مانند دیگر میوه ها راحت نباشد و دانه کردن و سرو انار در ظاهر دشوار به نظر می رسد اما در این مطلب سایت خانومانه می خواهیم به تمامی این موارد از خرید انار رسیده و خوش طعم تا برش زدن و دانه کردن آن اشاره کنیم. قطعا بعد از مطالعه این مطلب شما می توانید به راحتی و سریع انار را برای استفاده و خوردن آماده کنید.

 

دانستنی هایی در مورد انار

  • سایت خانومانه

خانومانه: امروزه زوج های زیادی را می بینیم که زمانی با مشکل ناباروری رو به رو بوده اند اما توانسته اند با درمان مناسب بر این مشکل غلبه کنند. ناباروری در واقع عدم توانایی به دنیا آوردن فرزند بعد از گذشت یک سال از شروع رابطه جنسی مراقبت نشده است. اگرچه باروری با افزایش سن زنان کاهش می یابد اما باید یادآور شد که این مشکل فقط برای زنان نیست و مردان نیز با افزایش سن توانایی باروریشان کم می شود. ناباروری هرگز به معنای عقیم بودن نیست. زوج های بسیاری بوده اند که بعد از درمان های پزشکی توانسته اند فرزند بیاورند. تخمین زده شده است که ۳۰ درصد ناباروری ها به دلیل مشکل زنان بوده است. این مشکلات می تواند علت های مختلفی داشته باشد که بسیاری از آن ها قابل درمان است. اولین و مهم ترین مرحله، تعیین علت مشکل ناباروری است. شناسایی علت مشکل ناباروری در زنان از راه های مختلفی قابل شناسایی است. مشورت با پزشک متخصص، آزمایش خون، سونوگرافی از لگن یا رادیوگرافی و گاهی لاپاروسکوپی از جمله راه های شناسایی علل ناباروری است. اما مهم ترین علل ناباروری در زنان کدامند؟!

 

علل رایج ناباروری در زنان!

  • سایت خانومانه

شاید در اطرافتان افرادی را دیده باشید که در برخی از فصول سال دچار حساسیت می شوند؛ شاید خود شما هم یکی از آن ها باشید! این حساسیت ها بیشتر در فصل بهار مشاهده می شوند. حالت های حساسیت شبیه به سرماخوردگی است اما برای فرد قابل تمایز است. برای خانم های مبتلا به آلرژی حفظ زیبایی کمی دشوار است؛ زیرا در این دوره شبیه افراد سرماخورده می شوند و اگر آرایشی هم داشته باشند کاملا بر هم می خورد. آبریزش بینی، خشکی دهان، آبریزش و سوزش چشم ها، بی حوصلگی و کلافگی ناشی از حساسیت از علائم آلرژی هستند. در این مطلب خانومانه کوشیده ایم تا به نکاتی بپردازیم که به شما کمک می کند اگر قرار کاری یا مهمانی ای در پیش دارید و دوست ندارید در آن سرماخورده و بی حال به نظر برسید، زیبای خود را حفظ کنید.

 

پوست خود را مرطوب نگه دارید

  • سایت خانومانه