خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شکلات در شکل های مختلف می تواند یک انتخاب مناسب برای تزئین روی دسر، بستنی، کیک و کاپ کیک باشد. اینکه چطور شکلات را برای تزئین های مختلف آماده کنیم را امروز در خانومانه به شما آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید.

خیلی از اوقات یک کیک یا کاپ کیک ساده را می توان با استفاده از روش ساده ای که امروز به شما خواهیم گفت تزئین کرد. این روش برای تزئین بستنی و دسر هم بسیار زیبا و متفاوت خواهد بود.

 

روش تزئین با شکلات آب شده

  • سایت خانومانه

رسیدگی به پوست و استفاده از ماسک های آرایشی یکی از کارهایی است که امروزه به همه افراد توصیه می شود. ماسک های آرایشی برای رهایی از چربی یا خشکی پوست یا مشکلات پوستی نظیر آکنه، لک و تیرگی پوست به کار می روند و با گذر زمان باعث بهبود کیفیت پوست خواهند شد. ماسک های آرایشی معمولا در بسته بندی های مختلف در داروخانه ها موجود می باشند ولی در سایت خانومانه درست کردن این ماسک ها را برای انواع پوست با مواد غذایی موجود در خانه آموزش می دهیم.

ماسک های دست ساز خانگی علاوه بر اینکه هزینه بسیار کمتری دارند، با داشتن مواد کاملا طبیعی اثری بیشتر و موثرتر روی پوست خواهند داشت. در اینجا هشت ماسک آرایشی دست ساز و خانگی که اثری فوق العاده در بهبود کیفیت پوست دارند را به شما معرفی می کنیم.

 

8 ماسک آرایشی پوست خانگی

  • سایت خانومانه

مافین یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توان از آن به عنوان پیش غذا یا فینگرفود (غذای انگشتی) استفاده کرد. مافین را با مواد مختلفی می توان درست کرد. ویژگی بسیار خوبی که مافین های غذایی دارند، آسان و سریع آماده شدن آنهاست. با این آموزش خوشمزه همراه سایت خانومانه باشید.

 

مافین سبزیجات، سریع و خوشمزه

  • سایت خانومانه

استفاده از ضد آفتاب در تمامی روزهای سال مخصوصا روزهای گرم و آفتابی تابستان از ضروری ترین کارها برای تمامی افراد مخصوصا خانم ها و کودکان می باشد. امروزه ثابت شده است درصد زیادی از مبتلایان به سرطان پوست در اثر ماندن زیاد زیر آفتاب و استفاده نکردن از محصولات ضد آفتاب به این بیماری مبتلا شده اند. اگر به سلامت کودک خود اهمیت می دهید با این مطلب همراه سایت خانومانه باشید.

یووی یا اشعه فرابنفش انرژی الکترومغناطیسی است که برای چشم انسان نامرئی است. وجود این اشعه در نور خورشید باعث آفتاب سوختگی پوست بدن می‌شود. مقدار کم پرتو فرابنفش برای تولید ویتامین دی در بدن سودمند است اما قرار گرفتن طولانی مدت زیر این اشعه ممکن است اثرات حاد و جبران ناپذیری روی سلامت پوست و چشم انسان داشته باشد.

آفتاب سوختگی هایی که در کودکی ایجاد می شود می تواند ریسک ابتلا به سرطان پوست را در بزرگسالی افزایش دهد. کودکان نبایستی ساعات زیادی را در استخرهای روباز و ساحل زیر نور آفتاب بگذرانند. پوست کودک مواقعی که کودک در بیرون از خانه به سر میبرد باید در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت شود. 

 

چگونه از کودک خود در آفتاب محافظت کنیم؟

  • سایت خانومانه

تغییر یک قاب عکس ساده با روش های زیادی قابل انجام است. استفاده از رنگ های اکرلیک، نقاشی روی چهارچوب قاب، دکوپاژ به وسیله دستمال یا کاغذهای طرحدار و چسب چوب روی قاب، چسباندن دکمه و مروارید یا سنگ های تزئینی، از جمله مواردی هستند که می توان برای تغییر دادن یک قاب عکس ساده انجام داد.

یک روش جالب دیگر برای تغییر قاب ساده استفاده از خرده ریز ها و به اصطلاح خرت و پرت های دور و اطرافمان است، امروز در این آموزش سایت خانومانه قصد تغییر قابی ساده برای اتاق بچه ها را داریم. برای این منظور از اسباب بازی های پلاستیکی و کوچکی که معمولا همه بچه ها دارند استفاده می شود.

 

ساخت قاب عکسی متفاوت

  • سایت خانومانه

تغییر دادن ظاهر وسایل دکوری موجود در خانه کاری است که کدبانوهای هنرمند معمولا از آن نمی گذرند. بعد از گذشت چند سال از خرید یک وسیله دکوری در صورتیکه آن وسیله برای شما تکراری و یکنواخت شده به جای صرف هزینه برای خرید وسیله جدید، کافیست با استفاده از خلاقیت و هنر خود ظاهر کار را تغییر دهید. منظور ما تغییرات بزرگ و سخت نیست، کافیست با نگاه خلاقانه به آن ایده خود را پیاده سازی کنید.

 

تغییر دادن ظروف ساده دکوری

  • سایت خانومانه

امروزه به سختی می‌توان کسی را یافت که پر مشغله نباشد؛ انبوهی از قرارهای ملاقات، ضرب‌ العجل‌ها و هر چیزی که فکرش را بکنید جزو لیست طویل کارهایی است که باید به آنها بپردازیم. روزهای کاری‌مان نیز به مدد تکنولوژی که شرایط انجام کار از هر نقطه‌ این کره خاکی را میسر می‌سازد افزایش یافته است. رسانه‌های اجتماعی همه‌جا در تعقیب ما بوده و سیل بی پایانی از اطلاعات که تلفنی به سوی ما جاری می‌گردد. تبلت‌ها و حالا حتی تلویزیون را هم می‌توان به این موارد اضافه کرد. همه این ها ما را بر آن می‌دارند تا در جستجوی مکانی آرام باشیم که بتوان اندکی در آنجا به استراحت پرداخت.

از این رو، امروزه بیش از هر زمان دیگری می‌طلبد که فضای خانه را به مکانی آرام جهت بازسازی خود در پایان یک روز سخت کاری مبدل سازیم. ایجاد چنین فضایی در بعضی اتاق‌ها مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب چندان دشوار نیست. ولی تبدیل همه خانه به مکانی آرام و دلپذیر نیازمند آنست که همان حس آرامش موجود در اتاق خواب یا نشیمن را به اتاق‌های خشک‌تری مثل حمام، آشپزخانه و اتاق کار نیز منتقل سازیم. با به کارگیری یک سری طرح‌ ساده که امروز در سایت خانومانه مرور می کنیم می‌توانید اتاق کوچک خود را به مکانی رویایی مبدل سازید.

 

آرامش را بر فضای خانه حاکم سازید

  • سایت خانومانه

کافی است نگاهی به اخبار روز دنیا بیندازید، بلافاصله امید خود را نسبت به انسانیت از دست خواهید داد. اخبار حملات تروریستی و قتل‌های صورت گرفته در سطح جهان همواره به گوش‌مان می‌رسد. یا اخبار آن دسته از انسان‌هایی که گویی مصمم هستند تا جلوی هرگونه پیشرفتی را در سرتاسر گیتی گرفته و آن را متلاشی سازند. فهم این موضوع که چگونه می‌توان در چنین دنیای پر از غم و اندوهی؛ خود را شاداب و سرزنده نگه داشت بسیار دشوار است. دشوار است ولی غیر ممکن نیست.

این مسئله به شما بستگی دارد که دید خود را نسبت به زندگی و جهان هستی تغییر دهید. با چنین تغییر نگرشی، در مرتبه بهتری قرار گرفته و می‌توانید دنیا را به مکان بهتری برای زندگی مبدل سازید. در ادامه با خانومانه همراه باشید.

 

چگونه به زندگی نگرش مثبت داشته باشیم؟

  • سایت خانومانه

تابستان فرصت بسیار خوبی برای بودن با کودکان و سپری کردن اوقات دلنشین با عزیزانمان در خانه است. امروزه متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی مادران، پدران و کودکان اکثر وقت خود را تنها پای کامپیوتر، گوشی و تبلت می گذرانند، شما می توانید با استفاده از ایده ها و خلاقیت های جالب یک عصر تابستانی را برای خود و فرزند خود شاد و متفاوت سازید.

درست کردن یک کیک یا بستنی یا دسر به همراه کودکتان در یک روز تابستانی می تواند لحظات دلنشین و شادی را برای شما به همراه داشته باشد. مراحل ساده کار را به فرزند خود بسپارید، مخلوط کردن مواد، ریختن مواد داخل دستگاه و شکل دادن به خمیر بیسکوییت از جمله کارهایی است که کودک ۴ تا ۸ سال شما به راحتی از پس آن بر می آید. فعالیت های این چنینی می تواند باعث افزایش خلاقیت و حس مسئولیت پذیری کودک شود. بسیاری از مادران از ترس شلخته کار کردن کودک و اینکه لباس و محیط اطراف به هم ریخته و کثیف خواهد شد از انجام این فعالیت ها سرباز می زنند ولی روانشناس ها می گویند به کودک اجازه دهید این فعالیت ها را حتی با به هم ریختگی و کثیفی تجربه کند!

مسلما دیدن چهره شاد و کثیف کودکی بعد از یک فعالیت این چنینی بیشتر از دیدن چهره پرخاشگر و تمیز کودک دیگری که وقت خود را پای تبلت یا کامپیوتر و تلویزیون گذرانده، برای ما شادی آور و دلنشین خواهد بود. امروز با خانومانه همراه باشید تا یکی از فعالیت های ساده و خوشمزه ای را که می توان به همراه کودکان تجربه کرد را برای شما بازگو می کنیم.

 

بستنی میوه ای با ماست

  • سایت خانومانه