خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مد و زیبایی فقط برای افزایش اعتماد به نفس و زیباتر نشان دادن ظاهر ما نیست بلکه گاهی کمک می کند تا بدون هیچ دشواری فقط با استفاده از چند ترفند ساده مد، چند سالی جوان تر به نظر برسیم. شما هم دوست دارید جوان تر به نظر برسید؟! در این مطلب سایت خانومانه به شما ترفندهایی را می آموزیم که بدون جراحی زیبایی یا بوتاکس به این آرزو دست پیدا کنید و جوان تر شوید.

 

چند ترفند مد برای جوان تر شدن ظاهرمان

  • سایت خانومانه

خانومانه: زمانی که زنان دچار حمله قلبی می شوند، نسبت به مردان دیرتر می توانند به حالت اول زندگی خود برگردند و دردهای بیشتری را متحمل می شوند. به نظر می آید استرس عامل بروز این مشکل باشد.

 

سلامت قلب زنان و استرس

  • سایت خانومانه

زیر بغل یکی از دردناک ترین نواحی بدن برای اپیلاسیون است که دو علت عامل آن می باشد: اول آن که پوست این ناحیه بسیار نازک و ضعیف است و دوم آن که موها کاملاً عمقی در این قسمت قرار دارند. حال سوال این است که کدام روش برای موزدایی زیر بغل بهتر است؟ ژیلت یا اپیلاسیون؟ اپیلاسیون زیر بغل بسیار دردناک است و به همین دلیل اکثر زنان ترجیح می دهند از ژیلت استفاده کنند. اما از نظر بهداشتی، اپیلاسیون بهتر از استفاده از ژیلت است. از طرفی، به دلیل شکل خاص این ناحیه از بدن موزدایی با ژیلت آسان تر است. در این مطلب خانومانه می خواهیم نکاتی را در مورد اپیلاسیون زیر بغل عنوان کنیم.

 

اپیلاسیون زیر بغل

  • سایت خانومانه

در فصل پاییز و زمستان، مصرف میوه های خوشمزه و و مغذی پاییزی را فراموش نکنید! یکی از این میوه های بسیار مقوی و البته خوشمزه کدو تنبل و یا همان کدو حلوایی می باشد. با شروع فصل سرما ترکیبات مختلفی را با کدو تنبل تهیه می کنند که هر یک در جای خود خواص بی نظیری دارد. ترکیباتی همچون سوپ کدو تنبل، نان کدو حلوایی، نوشیدنی ها و اسموتی های بسیار لذیذ، انواع شیرینی ها و غیره. در این مطلب خانومانه نیز یکی دیگر از شیرینی های خوش طعم با کدو به نام دونات کدو تنبل را آموزش خواهیم داد. طرز تهیه دونات کدو تنبل بسیار راحت می باشد. این دونات ها مرطوب هستند دقیقا همانند کیک های کوچک و بدون باترمیلک که حسابی پخته شده اند!

 

طرز تهیه دونات کدو تنبل

  • سایت خانومانه