خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

تقریبا هر فردی که آشپزی می کند و یا عاشق غذا خوردن است از طعم بی نظیر و مزایای سلامتی مصرف روغن زیتون آگاه است. اما آیا می دانید روغن زیتون کاربردهای شگفت انگیز دیگری نیز دارد؟! از مراقبت های پوستی و زیبایی تا موارد استفاده گوناگون در خانه! برای استفاده از روغن زیتون و بهره بردن از کاربردهای آن نیازی به تهیه و استفاده از روغن زیتون گران نیست؛ در این مطلب خانومانه به تعدادی از این کاربردهای شگفت انگیز روغن زیتون در خانه اشاره خواهیم کرد.

 

19 کاربرد شگفت انگیز روغن زیتون در خانه

  • سایت خانومانه

حوادث زیبایی بخشی از زندگی است! برای بانوان عاشق آرایش به خصوص افرادی که به آرایش لب ها اهمیت می دهند، هیچ چیز دلگیرتر از این نیست که به طور تصادفی در اثر گرما و یا یک فشار کوچک رژلب ذوب شود و یا بشکند! اما نگران نباشید؛ اجازه ندهید رژلب شکسته قلب شما را بشکند! در این مطلب خانومانه راهی آسان برای تعمیر رژلب شکسته و ذوب شده را به شما یاد خواهیم داد. با چند گام ساده می توانید رژلب خود را نجات دهید! آیا برای نجات رژلب خود آماده اید؟!

 

چگونه رژلب شکسته و ذوب شده را تعمیر کنیم

  • سایت خانومانه

ساندویچ ها، از آن دسته مواد غذایی هستند که به راحتی قابل تهیه می باشند و در کنار آن لذت خوردن غذای سالم را نیز برای شما فراهم می کند. وقتی که در محل کار خود هستید و یا می خواهید به یک جلسه فوری بروید، کافی است یک لقمه کوچک از ساندویچ را میل کنید! ساندویچ های سالم نه تنها ارزش غذایی را فراهم می کند بلکه برخی از آن ها می توانند به کاهش وزن نیز کمک کند. در این مطلب سایت خانومانه با ۱۰ نوع ساندویچ سالم آشنا خواهید شد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این ساندویچ ها را می توانید به عنوان میان وعده و یا برای وعده صبحانه امتحان کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر به دنبال وزن ایده آل هستید، در کنار رژیم غذایی سالم باید یک رژیم ورزشی مناسب را دنبال کنید.

 

10 نوع ساندویچ سالم برای کاهش وزن

  • سایت خانومانه

وقتی پای نوشیدنی به میان می آید، هیچ چیزی ارزشمندتر و خوش طعم تر از قهوه نیست! یک نوشیدنی گرم که باعث می شود در تمام طول روز سرحال باشید. در تمام جهان، کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن قهوه لذت نبرد. متاسفانه قهوه و دیگر نوشیدنی های کافئین دار همچون چای حاوی مقادیر زیادی تانن هستند؛ ماده ای که باعث می گردد رنگ نوشیدنی به دندان ها بچسبد و لکه هایی را بر روی آن به جای می گذارد. اگر حاضر نیستید نوشیدن قهوه و چای را ترک کنید و در عین حال، نمی خواهید دندان های زردی داشته باشید و سلامت دندان ها برایتان مهم است، در این مطلب خانومانه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه از بروز این لکه ها جلوگیری کنید.

 

جلوگیری از ایجاد لکه چای و قهوه روی دندان

  • سایت خانومانه