خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا مکانی با بوی بد وجود دارد؟! اگر در اتاق شما مکان و قفسه ای برای نگه داری کفش ها وجود دارد، احتمالا رایحه ای از بوی بد کفش در آن نقطه وجود دارد. بدیهی است اگر کفش ها بوی ناخوشایندی داشته باشند، در هر مرتبه استفاده پاهایی که این کفش ها را پوشیده اند نیز می توانند به این بو دچار شوند. همان طور که بوی بد لباس آزار دهنده است؛ بوی بد کفش نیز هم برای خودتان و هم اطرافیان بسیار آزاردهنده است! این موضوع، در فصل تابستان اهمیت بیشتری دارد؛ درجه حرارت بالا و گرم شدن هوا منجر به عرق کردن پاها می گردد و با ایجاد رطوبت در داخل کفش ها منجر به ایجاد بوی ناخوشایند می شود. بسیاری از افراد این موضوع را می دانند و در تلاش هستند تا این مشکل را رفع کنند اما هنوز موفق نشدند راهکار مناسبی پیدا کنند. محصولات فراوانی برای از بین بردن بوی کفش وجود دارد اما در این مطلب خانومانه به بهترین و ارزان ترین روش ها برای رفع این مشکل اشاره خواهیم کرد.

 

7 راه ساده برای رهایی از بوی بد کفش

  • سایت خانومانه

اسموتی های سبز گزینه ای عالی برای کاهش وزن و پاکسازی بدن می باشند. مهم تر از همه این که این نوشیدنی ها بسیار خوش طعم هستند و می توان از آن ها برای شروع یک روز پر انرژی استفاده نمود. این اسموتی ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مواد معدنی است که منجر به سوزاندن چربی ها به طور طبیعی می گردد. قطعا بعد از نوشیدن این اسموتی سبز، احساس رضایت فراوانی خواهید داشت که این چنین به حفظ سلامت خود اهمیت می دهید. ترکیب این اسموتی ها با میوه، پروتئین، شیر و ماست تحریک کننده سیستم ایمنی است و سایر مواد مغذی موجود در آن به کاهش وزن شما کمک می کند. در این مطلب سایت خانومانه به شما خواهیم گفت این اسموتی ها چگونه به کاهش وزن کمک خواهند کرد.

 

بهترین اسموتی های سبز برای کاهش وزن!

  • سایت خانومانه

یکی از بهترین روش ها برای شروع یک روز خوب، نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم است که نه تنها شما را سرحال و شاداب می کند بلکه طبق گفته متخصصان و محققان به کاهش وزن شما نیز کمک فراوانی می نماید. به گفته Chris Kilham استاد دانشگاه ماساچوست، قهوه حاوی تعداد زیادی ترکیبات با منشا طبیعی است (از جمله آنتی اکسیدان ها) که از بیماری هایی همچون افسردگی خفیف و پارکینسون جلوگیری می کند. در این مطلب خانومانه به هر آنچه که نیاز است در مورد قهوه و نوشیدن آن بدانید اشاره خواهیم کرد.

 

آیا نوشیدن قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟

  • سایت خانومانه

وقتی صحبت از آرایش و زیبایی می شود، اشتباهاتی نیز وجود دارد که ممکن است هر روز آن ها را انجام دهید که می تواند در ظاهر شما تاثیرگذار یاشد و بانوی زیبای درون شما را پنهان نگه دارد. به یاد داشته باشید که برداشت اول به معنای همه چیز است! بنابراین، بسیار مهم است که قبل از ترک خانه خود را زیبا و حتی افسانه ای بسازید. اما در این میان، همانطور که بیان گردید اشتباهاتی نیز وجود دارد که ممکن است مرتکب شوید و آن زن زیبای درونی را پنهان نمایید حتی بدون آن که تصور کنید این موارد اشتباه هستند. مانند برنزه کردن بیش از اندازه، فوندیشن اشتباه، ترکیب آرایشی نادرست و بسیاری موارد دیگر. بنابراین، در این مطلب خانومانه تصمیم گرفتیم به این اشتباهات رایج آرایشی که ممکن است هر روز انجام دهید و نحوه اصلاح آن ها بپردازیم.

 

13 اشتباه رایج در هنگام آرایش کردن

  • سایت خانومانه