خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها، این روزها ورزش پیلاتس را انجام می دهند. این ورزش هم برای سلامت فیزیکی و هم سلامت ذهنی بسیار مفید می باشد. در میان فواید پیلاتس می توان به کاهش وزن، افزایش عضلات، بهبود وضعیت بدن، جلوگیری از اختلالات عصبی مانند استرس یا عصبانیت اشاره کرد. در این مطلب خانومانه به ۶ مزیت مهم ورزش پیلاتس می پردازیم؛ ورزشی که کمک می کند بدون آسیب رسیدن به بدن تناسب اندام حفظ شود. همزمان با انجام این ورزش، انعطاف و نرمی بدن نیز افزایش می یابد و بدن فرمی می گیرد که با گذر زمان نیز برگشت ناپذیر است. پیلاتس نه تنها کمک می کند که وضعیت بدن بهبود پیدا کند و بدن نرم شود بلکه به کاهش استرس و نگرانی نیز کمک بسزایی می کند. 

 

6 مزیت مهم ورزش پیلاتس

  • سایت خانومانه

کدام رژ لب بیشتر به من می آید؟ مطمئناً هر کدام از ما خانم ها وقتی برای آرایش جلوی آینه می رویم این سوال را از خودمان می پرسیم. پاسخ به آن کمی دشوار است. گاهی ما مجذوب رنگ زیبای یک رژ می شویم اما بعد از خرید آن متوجه می شویم که اصلاً به ما نمی آید. اگر در میان این همه رژ لب مایع، مات و براق مردد هستید، پیشنهاد می کنیم که در این مطلب خانومانه با ما همراه باشید تا ترفندهایی برای انتخاب بهتر به شما آموزش دهیم.

 

کدام رژ لب بیشتر به من می آید؟

  • سایت خانومانه

با فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دمای هوا بهترست تغییراتی در دکوراسیون و چیدمان وسایل خانه خود انجام دهید تا محیطی گرم تر و دلچسب تر را در زمستان داشته باشید. با سرد شدن هوا اغلب خانم ها به سراغ لباس های زمستانی رفته و آنها را داخل کمد لباس برای روزهای سرد آماده می کنند، خانه شما هم برای سپری کردن یک فصل سرد نیاز به تغییراتی دارد، با خانومانه همراه باشید تا راه های ساده ای را برای این منظور بازگو کنیم.

 

6 راه ساده و جالب برای دکوراسیون خانه در زمستان

  • سایت خانومانه

بوی عطر همانند صدا یا لبخند شما ممکن است برای عده ای شناخته شده باشد. مطمئنا تاکنون با افرادی که بوی عطرشان شناخته شده است برخورد کرده اید، این افراد قبل از ورود به جایی یا بدون دیده شدن قابل تشخیص هستند. استفاده از عطر و ادکلن اهمیت زیادی دارد و برای همین باید به عنوان یک مسئله مهم به آن پرداخته شود. در این مطلب نکته های مهمی که در این رابطه باید بدانید را برای شما خواهیم گفت، با خانومانه همراه باشید.

 

چه مقدار عطر بزنیم تا بوی خوب دهیم؟

  • سایت خانومانه