خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سیر یکی از رایج ترین مواد غذایی مورد استفاده در سراسر جهان است. این ماده علاوه بر استفاده در انواع مختلف غذاها، خواص سلامتی بی شمار آن می باشد. سیر حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و  عناصری است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در حقیقت، نحوه مصرف سیر می تواند فوایدی داشته باشد که به بهبود جنبه های مختلف زندگی شما از مبارزه با افسردگی تا تصفیه خون کمک کند. در این مطلب خانومانه به مهم ترین خواص دارویی سیر اشاره خواهیم کرد.

 

خواص مصرف سیر خام_1

  • سایت خانومانه

خشک کردن موها، بخش مهمی از مراقبت های روزانه از مو می باشد. باد خشک سشوار نه تنها به شما این امکان را می دهد که موهای خود را به شکلی که می خواهید استایل دهید بلکه سبب می گردد موها در طول روز قابل کنترل باشند. اما این بخش ساده از زیبایی ممکن است دلیل موهای ضعیف و آسیب دیده شما باشد. از آن جا که بیشتر افراد عادت کرده اند موهای خود را مرتبا خشک کنند، اغلب متوجه اشتباهاتی که حین خشک کردن موها انجام می دهند، نمی شوند. اما نگران نباشید. در این مطلب خانومانه به رایج ترین اشتباهات در هنگام خشک کردن موها که به موها آسیب می رساند اشاره خواهیم کرد.

 

6 اشتباه رایج هنگام خشک کردن موها

  • سایت خانومانه

وقت آن رسیده که ظرف نشاسته را که ماه هاست از آن استفاده نکرده اید از کابینت بیرون بیاورید و به خوبی از آن استفاده کنید! نشاسته ذرت کاربردهای فراوانی دارد که در خارج از محیط آشپزخانه می تواند بسیار مفید باشد. از بازکردن گره های سفت تا تسکین التهابات آفتاب سوختگی؛ نشاسته ذرت می تواند یک ماده شگفت انگیز و کاربردی در خانه باشد! در این مطلب خانومانه به ۱۳ مورد استفاده از نشاسته ذرت اشاره خواهیم کرد که تا به حال از آن ها خبر نداشتید!

 

13 کاربرد عجیب نشاسته ذرت

  • سایت خانومانه

آیا شما هم خوردن بیسکویت دایجستیو را به همراه چای دوست دارید؟! آیا بیسکویت های دایجستیو واقعا به هضم کمک می کند؟! آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این بیسکویت ها سالم هستند یا خیر؟! اگر به این موضوع فکر نکرده اید، این مطلب خانومانه برای شما مفید خواهد بود.

 

آیا بیسکویت دایجستیو برای سلامتی مفید است؟

  • سایت خانومانه