خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

خداحافظی با چربی شکم!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ق.ظ

خانومانه: از بین بردن چربی شکم بسیار سخت و دشوار است زیرا همیشه آخرین قسمتی از بدن که چربی از دست می دهد شکم است و این چربی های سرسخت تا آخرین لحظات برای از بین رفتن مقاومت می کنند. بنابراین ممکن است شما هم تمرینات و رژیم های مختلفی را برای خلاص شدن از شر آن ها امتحان کرده باشید، اما متاسفانه بیشتر آن ها نتیجه نمی دهد. اما… ناراحت نباشید! اکنون می توانید با نوشیدن معجون جادویی و شگفت انگیز زیر با این چربی های مزاحم خداحافظی کنید. مصرف این نوشیدنی قبل خواب چربی های شکم را می سوزاند.

 

خداحافظی با چربی شکم!

 

مواد لازم

– نصف لیوان آب

– ۱ قاشق غذا خوری آب آلوئه ورا تازه

– ۱ عدد خیار (برش خورده)

– ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه رنده شده

– ۱ عدد لیمو ترش (قطعه قطعه شده)

– یک دسته گشنیز (یا جعفری)

 

روش تهیه

چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

۱- تمام مواد را در یک پارچ بریزید و اجازه دهید شب تا صبح باقی بماند.

۲- نوشیدنی روز بعد آماده مصرف است.

 

مطلب پیشنهادی: کوچک کردن شکم در ۶۰ روز

 

این نوشیدنی چطور عمل می کند؟

تمام مواد موجود در این آب طعم دار (دتاکس واتر) به سوختن چربی های بدن کمک می کند. همانطور که می دانید، خیار یکی از بهترین مواد طبیعی برای کاهش چربی شکم محسوب می شود. زیرا خیار سرشار از فیبر بوده و بسیار کم کالری است. حدود ۴۵ کیلو کالری در یک عدد خیار متوسط وجود دارد. علاوه بر این، خیار آب زیادی دارد که باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در شما می شود.

سایر مواد هم به نوعی خاصیت چربی سوزی دارند. برای مثال، جعفری یا گشنیز که آن هم بسیار کم کالری است و در عین حال غنی از آنتی اکسیدان ها است که در کاهش میزان احتباس آب در بدن بسیار موثر است و همچنین از نفخ و سایر ناراحتی های شکمی جلوگیری می کند.

ماده ی بعدی زنجبیل تازه ی رنده شده است که چربی های شکمی را در هم می شکند، سوخت و ساز بدن را بالا می برد و از یبوست جلوگیری می کند.

آب لیمو هم باعث از بین رفتن سموم انباشته شده در بدن می شود و به ذوب شدن و سوختن سریع چربی ها کمک می کند.

و آخرین مورد آب آلوئه ورا، که برای کاهش وزن بسیار مفید است و از آن دسته نوشیدنی های سالمی است که شکم را لاغر می کند. این ماده حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری است که موجب تأخیر در رشد رادیکال های آزاد در بدن شده و التهابات را کاهش می دهد.

اکنون به نظر شما این آب طعم دار سرشار از مواد سم زدا نیست؟ البته که همین طور است. بنابراین پیش از رفتن به رختخواب این نوشیدنی را بنوشید و ظرف یک هفته می توانید نتیجه را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی