خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

آرایش چشم های مشکی

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

چشم های اکثر ما ایرانی ها رنگ تیره و مشکی دارد. اما برای آرایش چشم ها گاهی دچار تردید می شویم و نمی دانیم که چه رنگ سایه یا ریملی برای چشم هایمان مناسب است؛ به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مطلب خانومانه به ترفندهایی برای آرایش چشم های مشکی اشاره کنیم.

 

آرایش چشم های مشکی

 

انتخاب رنگ مناسب

یکی از مهم ترین فاکتورها در زیباتر جلوه دادن چشم های مشکی، انتخاب رنگ های مناسب است. می توان گفت که چشم های مشکی بهترین رنگ چشم هستند زیرا تمامی رنگ ها به آن ها می آید. قبل از هر چیز باید بگوییم که سایه های روشن باعث درشت تر شدن چشم ها و درخشان شدن رنگ چشم می شوند و سایه های تیره به چشم ها فرم می دهند. به همین دلیل در بسیاری از موارد آرایشگران برای آرایش چشم در قسمت وسط پلک از رنگ سایه روشن و برای انتهای پلک از سایه تیره استفاده می کنند و به این ترتیب چشم ها هم بزرگ تر به نظر می رسند و هم فرم خاص و مشخصی به خود می گیرند.

– برای انتخاب سایه چشم باید رنگ های درخشان را انتخاب کنید: تمامی رنگ های بنفش، سبز، قهوه ای، قرمز، خاکستری، نقره ای، برنز، مسی و … برای رنگ چشم مشکی مناسب است و آن را زیبا جلوه می دهد.

– در میان ریمل های رنگی می توانید ریمل های طوسی رنگ را انتخاب کنید. البته ریمل مشکی زیبایی فوق العاده ای دارد. خط چشم های آبی رنگ نیز برای این رنگ چشم ها بسیار عالی به نظر می رسد.

 

آرایش روزانه و آرایش مهمانی

با آرایش زیبا و مناسب می توان چشم ها را شاد و درخشنده نشان داد.

– برای آرایش روزمره، با انتخاب مداد چشم و ریمل مشکی می توانید چشم ها را درشت تر نشان دهید. بهتر است از رنگ های قرمز یا سبز به عنوان سایه استفاده نکنید.

– برای مهمانی های شبانه، آرایش سایه چشم اسموکی چشم های مشکی را بسیار زیبا می کند و باعث شاداب و خاص به نظر رسیدن چهره می شود.

 

از این اشتباهات خودداری کنید

– از رنگ های خیلی روشن یا فانتزی به عنوان سایه چشم استفاده نکنید؛ زیرا باعث می شوند که چشم هایتان بی روح به نظر برسند.

– سایه های مشکی نیز استفاده نکنید؛ زیرا رنگ مشکی باعث می شود که چشم هایتان کوچک به نظر برسد. بهتر است از رنگ های طوسی، خاکستری و قهوه ای تیره استفاده کنید.

– هرگز نباید از رنگ های تند و زننده نیز استفاده کنید؛ زیرا زیبایی طبیعی چشم را از بین می برند.


ایده های زیبا برای طراحی ناخن به همراه آموزش تصویری در سایت خانومانه



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی