خانومانه

خانومانه

خانومانه

خانومانه

مهم ترین ترفندهای آرایشی برای جوانتر شدن!

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خانومانه: وقتی دختر ۱۶-۱۷ ساله ای هستیم، برای آن که کمی بزرگ تر و بالغ تر به نظر برسیم آرایش می کنیم. اما از سن ۴۰ سالگی به بعد هدف ما تغییر می کند و به دنبال آن هستیم که ۱۰ سال جوانتر شویم. اما راه حل برای جوانتر به نظر رسیدن چیست؟! راه حل این است که باید آرایشی مناسب، طبیعی و سبک داشته باشید که چهره را زیباتر کند و عیب های پوست را بپوشاند.

 

مهم ترین ترفندهای آرایشی برای جوانتر شدن!

 

کارهای مقدماتی

نکته مهم قبل از آرایش این است که یک زیر سازی خوب داشته باشید. پوست روشن و شفاف بعد از یک خواب شبانه خوب و داشتن پوستی تمیز آرزوی هر کسی است. کرم روز ضد پیری را با حرکات چرخشی انگشت روی صورت بمالید. کمی ماساژ باعث بالا رفتن جریان خون می شود و در نتیجه پوست را نرم می کند و خطوط چهره را از بین می برد. پیشنهاد می کنیم که حتماً یک کرم ضد چروک قوی استفاده کنید تا به مرور پوست سفت تر شود و درخشندگی دوباره به پوستتان برگردد. این کرم ها به خوبی چروک های پوستی را از بین می برد.

اگر یک روز صبح از خواب بیدار شدید و دیدید که چهره شما بی حال است از شاینر (براق کننده) استفاده کنید. شاینرهای مایع که براقیت زیبایی دارند باعث درخشندگی پوست می شوند و چهره را شاداب تر نشان می دهند. بهتر است افرادی که پوست چرب دارند از شاینر استفاده نکنند. استفاده از شاینر روی قسمت بالای گونه ها، قوس ابروها و … آرایش را زیباتر می کند و چهره را درخشان می کند.

برای آن که چروک ها کمتر شوند، باید حتما از پرایمر نرم کننده استفاده کنید. پرایمر پوست را آماده می کند و کمک می کند که کرم پودر کمتر استفاده شود و در نتیجه آرایش سبک تر شود. پرایمر از ذرات ریزی تشکیل شده است که بافتی نرم و بسیار نازک روی پوست ایجاد می کند که این بافت شبیه به پوستی دیگر عمل می کند و در نتیجه سطحی صاف و نرم به پوست می دهد. ترکیبات ضد پیری پرایمر نیز برای پوست موثر است. برای آن که چین و چروک ها مشخص نشوند، قسمت هایی را که چروک بیشتری دارد مانند اطرف چشم یا چروک های اطراف لب را با ضربات آرام انگشت پرایمر بزنید.

 

کرم پودر

پنهان کردن پوست طبیعی زیر مقدار زیادی کرم پودر راه حل مناسبی برای جوانتر به نظر رسیدن نیست. برای آن که آرایش روی پرایمر نتیجه بهتری بدهد، می توان یک لایه نازک کرم پودر مایع لیفت کننده و ضد پیری روی پرایمر زد. کرم پودر را به آرامی از مرکز صورت به سمت ریشه موها بمالید. پوست را هرگز نکشید و به آرامی کرم پودر را بمالید. برای آن که چهره درخشان تر شود، بالای گونه ها از رژ گونه استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های گرم و طبیعی استفاده کنید و کمتر رنگ های صورتی و نارنجی را انتخاب کنید.

 

چشم ها

– برای از بین بردن آثار خستگی چشم ها باید ابروها را که با افزایش سن کم رنگ می شوند، رنگ تیره کنید. ابروها را مرتب کنید و موهای اضافی آن را بردارید تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. به کمک مداد یا سایه ابرو، به ابروها شکل بدهید. پیش از این نیز در یکی از ویدئوهای خانومانه تمام آنچه را که باید در مورد آرایش ابروها بدانید به شما آموزش دادیم.

– از رنگ های خنثی به عنوان سایه چشم استفاده کنید؛ این رنگ ها چین و چروک را کمتر نمایان می کنند و آرایش را طبیعی تر نشان می دهند. هرگز از سایه های براق و صدفی استفاده نکنید، زیرا اکلیل های موجود در آن ها درون چین و چروک ها می روند و حالت بدی به چشم می دهند.

– خط چشم را به گونه ای نکشید که نظر مخاطب را به چین و چروک دور چشمتان جلب کند. همچنین ریمل را روی مژه های پایینی استفاده نکنید زیرا باعث می شود که تیرگی دور چشم و چین و چروک ها بیشتر نمایان شود. با استفاده از یک قلم کوچک سایه را از محل رویش مژه ها روی پلک بزنید و از ریمل بلندکننده روی مژه های بالایی استفاده کنید.

 

لب ها

برای حجم دادن به لب ها، باید از رژ لب براق با رنگ ملایم استفاده کنید. برای آرایش لب ها بهتر است رژهای مات و پر رنگ استفاده نکنید؛ زیرا با استفاده از این رژها خطوط چهره بیشتر نمایان می شود و لب ها را نازک تر نشان می دهد. رژ لب کلاسیک رنگ قرمز در تمامی سنین زیبا و شیک است. می توانید از رژ لب هایی استفاده کنید که حاوی کلاژن هستند و چین و چروک را از بین می برد.


برای جذاب تر بودن، ترفندهای زیبایی پیشنهاد شده در سایت خانومانه را از دست ندهید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی